Najnowsze szkolenie w WAP – czas pogodzić pracę z życiem prywatnym!

W dzisiejszym świecie zorientowanym na technologię i działanie w szybkim tempie bardzo trudno jest utrzymać równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. Praca zdaje się przenikać po godzinach i w weekendy, powodując uczucie przytłoczenia, zestresowania i ogólnego braku entuzjazmu do życia. Amerykański Instytut Stresu twierdzi, że stres jest najważniejszym problemem zdrowotnym w Polsce, w którym główną przyczyną jest praca. Dzisiejsi pracownicy potrzebują jasności, umiejętności i edukacji, jak osiągnąć i utrzymać równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
Warsztaty skupią się na tym, jak pracownicy mogą uzyskać więcej równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. Pierwszym celem będzie pomóc uczestnikom zidentyfikować i wyjaśnić, co oznacza dla nich równowaga między życiem zawodowym a prywatnym. Następnie, dzięki ułatwionemu dialogowi, uczestnicy będą dyskutować o wyzwaniach i barierach, które utrudniają równowagę między pracą a życiem. Szczegółowa instrukcja dotycząca tego, w jaki sposób uczestnicy mogą wykorzystywać swoje elektroniczne narzędzia zwiększające wydajność (np. Outlook), aby wspierać ich strategie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.
Uczestnicy szkolenia nauczą się także, jak ustalać osiągalne cele, przyjmować priorytety i zarządzać przerwami i zwlekaniem w ciągu dnia. Aby wspierać cele dotyczące efektywności zawodowej / życiowej, uczestnicy dowiedzą się również, jak ustalać priorytety i planować ich dzień / tydzień. Po zakończeniu zajęć każdy uczestnik opracuje zobowiązania i plan działania.

Cele kursu:     

  • Określić równowagę między życiem zawodowym i prywatnym oraz sposób, w jaki odnosi się on do uczestników
  • Określić wyzwalacze odpowiedzialności, aby wspierać osiągnięcie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym
  • Dowiedz się, jak efektywniej wykorzystać Outlook i inne narzędzia do zarządzania czasem 
  • Dowiedz się, jak nadać priorytet strategiom dotyczącym równowagi między pracą a życiem prywatnym 
  • Uzyskaj czas potrzebny na wykonanie zadań o wysokim priorytecie i wysokiej wartości 
  • Zachowaj równowagę między pracą a życiem dzięki skutecznemu planowaniu codziennemu i cotygodniowemu 
  • Naucz się skutecznie zarządzać przerwami  w pracy
  • Poznaj strategie zarządzania opóźnieniami

Długość szkolenia: 2 godziny – zapraszamy